Květen 2013

Thinspo o.2

31. května 2013 v 20:47 | LuCa.. píše x) |  Thinspo


Dej si jednou za čas Vitaminovou bombu!

31. května 2013 v 20:11 | LuCa.. píše x) |  FITNESS

O co jde? Ráno si dej hroznové víno, ke svačině jablko, po obědě zase hroznové víno,
odpoledne meruňky, večer banán! Základní pravidlo je - jíst 5 porcí ovoce denně.
Je fakt, že někomu jen ovoce stačit nebude, proto si k obědu a večeři dej zeleninový salát
s plátkem celozrnného pečiva. TIP! Jaké ovoce a kdy ho budeš jíst, záleží jen na tobě.
A pokud budeš chtít změnu, tak můžeš ovoce vymačkat a pít jako šťávu, to se taky počítá.
Výhody: Díky přísunu vitamínů budeš fit a posílíš i svůj obranyschopný systém. Navíc rostlinné
látky obsažené v ovoci zlepšují stav pokožky.
Nevýhody: Ovoce zasytí a nenechá moc prostoru pro něco jiného. Tvoje postava z toho
sice bude mít radost, ale tvoje tělo potřebuje i uhlohydráty a na to bych neměla zapomínat.
Výsledek: "Ovocný den" je velmi dobrý základ pro zdravou výživu. Díky třem čtyřem porcím
ovoce, troše zeleniny a celozrnným produktům se zdravě zbavíš drobných faldíků.

Sestavujeme si vlastní cvičební plán

30. května 2013 v 16:08 | LuCa.. píše x) |  FITNESS

Co je to cvičební plán a na co se zaměřit

☼☼☼ Plán cvičení nám pomáhá "donutit" se pravidelně ke cvičení a dosáhnout svých cílů,
které mohou být různé - redukce hmotnosti, tvarování postavy,
zlepšení zdravotního stavu a podobně. Do cvičebního plánu můžete zahrnout
domácí cvičení i cvičení ve fitness centru. Osobní cvičební plán si můžete
nechat sestavit profesionálním trenérem, nebo si jej můžete vytvořit sami.


Hubnete na léto? Začněte snídaní!

28. května 2013 v 15:32 | LuCa.. píše x) |  FITNESS

Zrychlete váš metabolismus a udržte si váhu dole

Odborníci varují před bezmyšlenkovitým cvičením, které na úbytek hmotnosti
ani nemá vliv. Pro účinné hubnutí je vhodné jakékoli aerobní cvičení, které vydržíte
provádět nejméně 45 minut třikrát týdně. Cokoli pod tyto limity nemá smysl.
Můžete cvičit denně půl hodiny třeba po celý rok a změny se na svém těle nedočkáte.


Fashion o.3

28. května 2013 v 15:12 | LuCa.. píše x)


Food Inspiration o.1

25. května 2013 v 13:20 | LuCa.. píše x) |  Food Inspiration


Test PPP

24. května 2013 v 12:10 | LuCa.. píše x) |  FITNESS
~ Na jednom blogu jsem našla test - poruchy příjmu potravy.
Vyzkoušejte ho i Vy! ZDE

Test Vám ukáže procenta u těchto ukazatelů (čím vyšší %, tím větší riziko):
  • negativní vztah k sobě, k jídlu
  • mentální anorexie
  • bulimie
  • záchvatovité přejídání
  • deprese
  • perfekcionismus
  • nedostatek informací
Mě vyšlo → klik na C.Č.

Jumping!

23. května 2013 v 13:09 | LuCa.. píše x) |  FITNESS

Co je jumping?

Jak je už z názvu "jumping" zřejmé, rozhodně se nejedná o relaxační sport. Základem jsou různorodé skoky na malé trampolíně, kterou má každý návštěvník jen pro sebe. Při skákání se můžeš kdykoli chytit pevného madla, který pomáhá při koordinaci a zajišťuje i tvou bezpečnost při náročnějších cvicích. Jumping je dost náročný sport, zkus si představit, že hodinu poskakuješ na trampolíně. Můžeš si tak být jistá, že se pořádně zapotíš, ale také proto je jumping jako stvořený pro zdravé hubnutí. Na rozdíl od jiných klasicky "dívčích" aktivit, jako je například aerobik, máš pro sebe vyhrazený vlastní prostor, takže se nemusíš bát, že by ses do sálu nemohla vejít, nebo tě někdo "utlačoval". Jumping je velice oblíben také pro originalitu každé hodiny, nikdy nezažiješ to samé. Na malých trampolínách se vyblbneš a zároveň tvaruješ svou postavu.

Jaké svaly jumping posiluje?

Jen málo sportů se může pochlubit tím, čím právě jumping. Díky tomu, že cvičíš na nestabilní trampolíně a ne na pevné zemi, dochází k průběžnému posilování hlubokých zádových a břišních svalů, což napomáhá správnému a zdravému držení těla. Navíc se po celou hodinu střídají sekvence s různě namáhavými cviky (sprinty, silové prvky) a nakonec je završena finálním strečinkem a posilováním břišních svalů, takže jumping ti poskytne opravdu vyváženou a celistvou tělesnou aktivitu.

Jumping - na co si dát pozor?

Jako každý sport, i jumping má několik jednoduchých zásad, které je třeba dodržovat. Na hodinu si rozhodně vezmi pevnou obuv, která je základem kvalitního cvičení. Co se oblečení týče, žádná omezení nejsou, zkrátka cokoli, co ti nebude vadit při skákání. Musíš si uvědomit, že jumping je hodně náročný a pořádně se zapotíš, přibal proto dostatek tekutin. Při samotných skocích se nemusíš snažit vyskočit vysoko, právě naopak. Skoky by měly být nízké, sílu převeď do nohou. Cena jedné lekce jumpingu se pohybuje kolem stokoruny.

source: kamoska.cz

5 důvodů, proč ta ručička na váze neukazuje dolů

23. května 2013 v 13:04 | LuCa.. píše x) |  FITNESS

Light potraviny, platby kartou, každodenní cvičení,
workoholismus a nedostatek spánku zabíjí hezkou postavu.
Uprav těchto 5 špatných zvyků a uvidíš, že i ty se budeš cítit lépe.

V obchodě kupuješ potraviny s označením light, hodně cvičíš,
ale tvoje váha přesto stále neklesá? Třeba nejde jen o kalorie. Spoustu věcí
totiž nemusíš dělat dobře. Zkus si na těchto 5 otázek odpovědět,
a pokud aspoň na jednu odpovíš ANO, našla jsi svou dietní chybu.
Zkus jí přelstít a uvidíš, že tvé úsilí nad úbytkem kilogramů bude konečně odměněno.


Cviky na zadek

23. května 2013 v 12:54 | LuCa.. píše x) |  FITNESS

Cviky na zadek


Právě hýždě patří k jedněm z nejproblematičtějších částí ženského těla. Jde o to, že se v těchto partiích ukládá velké množství tuku a je velmi těžké se ho zbavit a zadeček vytvarovat tak, aby vypadal pěkně. Možná právě proto je jedna z nejčastějších otázek u žen a dívek: "Jaké tedy existují cviky na zadek? Budu mít díky tomu, že cvičím cviky na zadek pěkný zadek?". Také se ti hlavou honí podobné otázky? Čti dále a dozvíš se mnoho tipů a triků, které ti pomohou zadeček vytvarovat.