Hubnete na léto? Začněte snídaní!

28. května 2013 v 15:32 | LuCa.. píše x) |  FITNESS

Zrychlete váš metabolismus a udržte si váhu dole

Odborníci varují před bezmyšlenkovitým cvičením, které na úbytek hmotnosti
ani nemá vliv. Pro účinné hubnutí je vhodné jakékoli aerobní cvičení, které vydržíte
provádět nejméně 45 minut třikrát týdně. Cokoli pod tyto limity nemá smysl.
Můžete cvičit denně půl hodiny třeba po celý rok a změny se na svém těle nedočkáte.



Jestli to je hodinový kurz aerobiku, tak pravděpodobně vlastní
aerobní cvičení trvá pouze 25 minut a ostatní čas rozdělujete mezi rozcvičku,
strečink a uvolnění. Pětadvacet minut je dostatečně trýznivých pro
mužské tukové buňky, ale ženám, které chtějí hubnout, nepomůže.

Proto je mnohem vhodnější a pro mnoho žen také příjemnější chodit na dlouhé procházky.
Po dobu 45 minut musí být dech zrychlený, ale své tempo byste neměli přehánět.
Lapání po dechu tukové buňky také neohrozí.

Také není vhodný v první fázi hubnutí např. Spinning a jiná cvičení,
kde z vás "leje" pot a naprosto se vyčerpáte. Organismus je už tak oslabený dietou,
kterou případně držíte a spojením s touto náročnou aktivitou
si hubnoucí člověk říká tak maximálně o kolaps.

Lidé jsou ochotni obětovat své zdraví kvůli penězům a potom své peníze obětují na to,
aby zpět získali své zdraví. Existuje však bezpečná a účinná redukce váhy,
s trvalými výsledky a příjemným způsobem jak toho dosáhnout.

Tipy pro denní režim

Udržte si zrychlený metabolismus s těmito tipy:
  • Zajistěte si 30 minut aktivity denně pro zlepšení spalováni a minimalizováni přibírání.
  • Procvičte svaly váhovým tréninkem alespoň 3 dny v týdnu. Začněte pomalu, zkuste třeba chůzi s 1-2 kg zátěže.
  • Nejezte méně než 1200 kilokalorii. Pokud jíte příliš málo, tak to zpomalí Váš metabolismus.
  • Nikdy nevynechávejte snídani, může to zpomalit metabolismus. Více informací na této stránce
  • Dodržujte pitný režim 1, 5 - 2 l každý den.
  • Pokud máte potřebu mlsat, tak použijte jídlo bohaté na protein jako jsou sojové oříšky nebo proteinové tyčinky.
zdroj: fitweb.cz
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama