► Můj cvičební plán 1. ◄

1. června 2013 v 11:18 | LuCa.. píše x)

~ 30. dňový cvičební plán ~

Rozhodla jsem se si napsat, dle inspirace tohoto článku, svůj osobní cvičební plán.
Jak vyplývá z názvu bude trvat 30 dní, a pak udělám jiný, případně upravím tento....

Váha ke dni 1. 6. 2013 >> 61 kg

Stanovení cílů
• zhubnout cca 1 - 2 kg • zpevnit tělo •

Zásady
• pít vodu + zelený čaj • "sladkosti" pokud možno jen v ranních
a dopoledních hodinách •

Cvičení

••• KAŽDÝ DEN •••
>> squaty >>
Poznámka: 2 série po 10 denně, postupně zvyšovat

••• PONDĚLÍ, ČTVRTEK, SOBOTA •••
>> Lehsedy >> posilování na boky s činkami >> protahovací cviky >> odpočinek >>
Poznámka: začnu 2 série po 8. opakováních, poté budu zvyšovat

••• ÚTERÝ, STŘEDA, PÁTEK •••
>> Jumping! >>

••• NEDĚLE •••
>> Hodinová/Půlhodinová svižná procházka << nebo >> půlhodiny jízda na kole << nebo >> pilates + jóga (video) >>

EDIT: 11. 6. 2013 → jedu od začátku, trochu se mi to nepovedlo, takže dnešním dnem začínám tento plán znovu!!!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Ne(na)sycená Ne(na)sycená | 1. června 2013 v 13:17 | Reagovat

Ahoj,
dneska jsem narazila na Tvůj blog a koukám, že jsi začínala hubnout z váhy, se kterou teď bojuju já, navíc i měříme stejně. Docela mě to namotivovalo, protože někdy ztrácím víru v to, že vůbec můžu zhubnout. :) Takže za to díky... Asi sem budu chodit často, abych se podívala, jak Ti to jde a abych se třeba inspirovala i tím, jak hubneš.. :) Já teď sice cvičím Insanity, takže už mám pohybu až moc a přidávat další, to je na mě trochu moc velký lvl, aspoň zatím... :)
Takže hodně zdaru!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama