Září 2013

Thinspo o.6

22. září 2013 v 17:43 | LuCa.. píše x) |  Thinspo


Banánové lívanečky

16. září 2013 v 18:16 | LuCa.. píše x) |  RECEPTY


Ahojky, přidávam recept na banánové lívanečky, našla jsem ho někde
na blogu, myslím že TADY, ale vynechala jsem jednu ingredienci :)
••• Možná jsem to přehnala s bílým jogurtem :D a taky je tam med :)
Bylo to dobrý !!

Ingredience:
→ cca 6 kousků
2 vejce
1 banán
1 lžička skořice

Postup:
→ Banán rozmačkáme vidličkou.
Přidám vajíčka a skořici.
Smažíme na pánvi.

Dobrou chuť :)


Motta

13. září 2013 v 13:12 | LuCa.. píše x) |  FITNESS

Přidávám nějaká inspirační motta :)))))


''Když máš chuť se na to vykašlat,
vzpomeň jsi , proč jsi ZAČALA!''

''Respekt si nezasloužíš vyprávěním
o tom, co se chystáš udělat''

''Pokuď Tě už nebaví začínat
pořád znovu, tak se přestaň VZDÁVAT!''

Domácí Lučina

10. září 2013 v 19:14 | LuCa.. píše x) |  RECEPTY

Selský rohlík, domácí lučina, pažitka !

Minulý týden mi babi říkala, když jsme se bavili o cvičení a o vaření, že si dělá domácí lučinu,
tak jsem jí hned řekla, at mi řekne jak se to dělá a já si jí udělám... No a včera jsem slíbila
recept na domácí lučinu, tak tady ji máte:

Ingredience:
• • • 2 velký bílý jogurty
• • • Modrá šlehačka ke šlehání (30 % myslím)

Postup:
• • • Jogurty se šlehačkou smícháme dohromady. Vzniklé "těsto" dáme
do utěrky, pleny (cokoliv prané bez aviváže, a aby nepouštělo látku),
vložíme cedníku a pod to dáme např. hlubší hrnec, ať nám může odkapávat
tekutina a přikryjeme další utěrkou, aby se nám do lučiny nedostal bordel.

• • • Pokud nechcete špinit tolik nádobí, můžete to udělat i takhle: těsto vložíme do
utěrky, nahoře uděláme uzel, vezmeme si např. ramínko na šaty, přivážu k němu
utěrku a zavěsím třeba na židli (ne opěrátko, klidně sedátko, nebo ta tyč dole :D)
Pod to dám misku aby mohla odkapávat tekutina.

• • • Přes noc necháme v klidu, a můžeme si ji dopřát na snídani :)


Jak já to po sobě čtu, to je děsný :DD ale snad jste to všichni pochopili.

Doma jsem si do toho pak ještě hodila naší pažitku, takže bombaa :)

Věřte mi, že domácí je chuťově lepší, a hlavně to vyjde levněji ;)
Dobrou chuť.

9. 9. 2013

9. září 2013 v 18:35 | LuCa.. píše x) |  My Diary

Ahojky všichni :))
Konečně doma z práce, za půl hodinky si hodím nový level od Jill, no jsem na to
zvědavá :) :D Taky jsem udělala domácí lučinu, takže zítra bych mohla hodit recept,
atd. atd.... a dnes chci udělat banánový lívance, mám ale jen jeden banán, tak snad
aspon ochutnám :D

Jídelníček:
Sn.: nějaký kuličky s mlékem :D
Sv.: bílý jogurt s banánem
O.: 3 rohlíky se šunkou
Sv.: 4 "polystyrenový" kolečka s čoko polevou
V.: 2 rohlíky se šunkou
2. V.: -------- doplním ------------

Pití: 0,4 l zeleného čaje, 2,7 l vody, 0,7 l poděbradky pro Linie

Pohyb: Jill (Six week six packs - 2 level), chůze xD

A jaký byl Váš den?


8. 9. 2013

8. září 2013 v 10:42 | LuCa.. píše x) |  My Diary

Ahooooooooj !

Jenom chci říct, že jsem během celého týdne dala pouze jen jednou Jill, já vím jsem hrozná, ale já nemohla a někdy nechtěla. Zítra začíná druhý level a já si trochu cvičení poupravím, ne Jill, ale kolikrát budu cvičit. Prostě to nedávám přijít z práce, rychle se najíst abych mohla za 2 hodinky cvičit Jumping a než přijdu domů, mám po cvičení zase hlad (ne hlad jako hlad, ale musím nabrat energii), což pak musím zase vydržet nějakou dobu než budu cvičit... a já v 9 večer fakt cvičit nebudu :D ! Tak uvidíme jak to půjde :)

Navíc jsem celý týden docela jedla ehm, nezdravé věci, teda ne pořád, ale jogurty a řízečky, sekaná s curry :D bonbonky a croissanty.. no a co :D zítra zase začnu normálně.
Včera jsme byli v Zoo v Plzni, bylo to super!!! :) Výlet jsme si užili, no a dneska pěkně hezky uklidit celý byt, takže to budu mít místo cvičení :D

Mějte se fajn :)))

Tabata workout

3. září 2013 v 15:12 | LuCa.. píše x) |  FITNESS

Už jste slyšeli o cvičení Tabata?

• Já jsem se o něm dověděla včera, když jsem projížděla blogy o fitness apod., tohle cvičení mě zaujalo, jelikož to není nic dlouhého a co by se nedalo zmáknout. Ale nic není tak jednoduché, jak se může na první pohled zdát.

Co to tedy je?

• Tabata je metoda intervalového tréninku, na kterou přišel japonský vědec, po kterém se tato metoda pojmenovala. Jde o zajímavý způsob jak zvýšit anaerobní a aerobní kondici současně. Je to zvláštní metoda, kterou mohou cvičit snad všichni. Technicky vzato vypadá velice jednoduše, ale na druhou stranu je neuvěřitelně náročná.

Jak se Tabata cvičí?

1. vyberete si jeden cvik, který chcete cvičit (např. dřepy, kliky... je jen na Vás)
- tento cvik cvičíte po dobu 20 sekund, tolik kolik jich zvládnete udělat.
2. poté 10 sekund odpočíváte
3. naposled opakujete ještě 7x

Celé to trvá pouhé 4 minuty!!

Jak to asi tak vypadá?


1. 9. 2013

1. září 2013 v 16:58 | LuCa.. píše x) |  My Diary

~ Hello September


Ahojky holky :)))

Jaký jste měli dnešní den? Jenom chci říct, že nebudu psát každý den
jídelníček, píšu si ho doma do notesu, tady jen tak informačně...
Jelikož zítra začíná nový týden, a hlavně nemusím psát každý den jídelák :)
Přidávat články ale buduuu :)
Takže dneska jsem si ráno dala pěkně Jill, pak oběd a 2 hodinky na to
- brusle. Jezdili jsme asi hodku, tady v Sokolově na "okruhu". Ale když píšu
že jsem byla na bruslích, berte to tak, že jsem si jezdila pomaličku, žádný sprinty.
Neumím totiž na nich tak dobře jako přítel :))) No a pak ze Soka rovnou k babi,
a jak už to tak bývá, babička zase něco pekla. Nejdřív jsem odmítla, ale pak jsem
teda řekla že jo :) byla dobrá, ale dala jsem si jen jeden kousek!

Jídelníček:
Sn: musli s mlékem
Sv: kostička hořké čokolády
O: Kuřecí maso s těstovinami a boloňskou omáčkou
Sv: kousek koláče od babi já vím
V: 2 tmavé housky s žervé a šunkou
2. V: ---------- doplním zítra --------

Pití: 1,5 l vody

Pohyb: Jill 35 min., 1 hodina brusle, 15 min. chůze (od babi domů)

6 tipů pro super salát?

1. září 2013 v 12:48 | LuCa.. píše x) |  FITNESS

1) Začněte kreativně
~ Salát nemusíte vždy vystavět na listech ledového salátu. Nahraďte ho špenátem, rukolou, čekankou nebo polníčkem.

2) Napumpujte salát proteiny
~ Sáhněte i po něčem jiném než po zelenině. Zkuste uzenou makrelu, tuňáka, krevety, kuře nebo tofu.

3) Přidejte barvu
~ Nejkrásnější saláty hýří barvami. S tím vám pomůže červený pepř, řepa, červené fazole, karotky, červená cibule, avokádo nebo kukuřice.

4) Zjemněte chuť
~ Měkký sýr typu lučina, tofu nebo cottage dodá salátu jemnost a vašemu tělu vápník.

5) Zvýrazněte aroma
~ Sladkým, pálivým nebo kyselým získá salát na rozmanitosti a zajímavosti. Co nezvládnou bylinky, o to se postará ovoce (citron, pomeranč, grapefruit, fíky) nebo zázvor.

6) Navrch něco chřupavého
~ Jako třešničku na dortu přidejte pekanové, makadamové či vlašské oříšky, arašídy, mandle, slunečnicová semínka, kousky chleba pita nebo celozrnné krutony. Vytvářejí k zelenině příjemný chuťový kontrast.


Stop fat - 10 tips

1. září 2013 v 12:40 | LuCa.. píše x) |  FITNESS

  • Honí tě mlsná? Místo toho, aby jsi snědla čokoládu si dej jablko nebo jiné sladké ovoce.
  • Pokaždé když jdeš kolem ledničky, otevřeš jí a podíváš se, co je tam dobrého? NUDÍŠ SE! Najdi si aktivity, kterými zabiješ nudu. Čti si, zacvič si nebo se jdi jen projít.
  • Nejez ve spěchu, stresu, u notebooku nebo televize, v autě. Od čeho jsou stoly?
  • Jídlo si dávej na menší talířek, budeš toho mít "více". Jez alespoň trochu pravidelně.
  • Během jezení jídlo zapíjej.
  • Prohlížej si modní časopisy. Dobrá motivace je důležité. No ne?
  • Coca-colu, Pepsi a Kofolu nahraď čistou vodou, bylinkovým nebo zeleným čajem.
  • Alespoň 20 minut denně věnuj cvičení či pohybu.
  • Nedívej se na pořady o vaření, neprohlížej si recepty, když jsi hladová.
  • Než jdeš nakupovat najez se, alespoň pak nebudeš mít chuť sníst celý obchoďák.